Nisan 08, 2013

Doğum Günün Bana Geldiğin Gündüüüüürrrrrr..

1,5 aydır süren doğum günü sürprizi telaşesi nihayete erdi. Gördüğüm, konuştuğum herkesi daralttığım, içlerini sıktığım "muhteşem sürpriz nasıl olmalıdır" anketim sonucunda verdiğim kararla süprizi yaptım kurtuldum.

1,5 aydır haftanın her günü  yakın tatil beldeleri, hafta sonu kiralık kutlama evi, en iyi sürpriz, yapsak yapsak sevgiliye naaaaaaaapsak gibi aralamalarla sevgili google'ı kirletmiş olmaktan biraz utanç duysam da sevdiğin birini memnun etmek için çabalamak, ve sonunda yüzünde o gülümsemeyi görmek bütün yorgunluğu alıyor.

Gelelim yaptıklarıma...

Aslında ilk hedefim İstanbul'da boğaz manzaralı bir evi günlük kiralıyıp sevdiğimiz dostlarımızla parti vermek, birde dansçı tutmaktı.(konuyla ilgili çok fazla eleştri alsamda :)) 
İstediğim gibi bi ev bulamadım, bulduğum evlere de en az 1.000 tl istediklerinde de "ev satın almak için aramadım, günlük kiralamak istiyorum" gibi bir cevap verdiğim için sanırım kiralama siteleri konuşmayı uzatmamak için beni başlarından savdılar:)
Nihayetinde bu planı hayata geçiremedim...


Bende bir video çekmeye karar verdim. Hani eşten, dostan, çevreden kısa kısa kutlama videoları alıp onların kolajlandığı videolardan.İnsanlardan birşey talep etmek ne kadar zormuş, alt tarafı 10 saniye için 10 gün aradığım insanlar oldu...
*Video göndermeyen bir arkadaşı feysbukta izledikten sonra ben o kdr basit birşey hazırlayacağını düşünmemeştim, yoksa hemen çekip yollardım dediğinde gidip kendisine kafa atabilseydim daha mutlu olucaktım.

Çok klişe belki ama adam izlerken ağlıyo. Tecrübeyle sabit. :)

Asıl doğum günü olan cumayı kıytırık bir öpücükle geçiştirdim. Bütün beklentilerini suya düşürdüm. Sonra bilgisayarımı aldım gecenin 2'sinde dayandım kapısına hadi bunu izle diye, uyku sersemi ya sabah izlesem olmuyo mu gibi söylense de olmaz dedim açtım zorla... Söylene söylene izlemeye başladı, önce beni gördü gülümsedi hafiften ardından annesi, babası, yakın arkadaşları, taaaaaaa yurt dışındaki arkadaşları derken bir baktım kahkahalar atarken yaşlar akıyo gözünden. Kalktı hemen feysbukuna yükledi, sabah herkesi teşekkür için aradı falan. Velasıl kelam 1 hafta sonu boyunca en az 50 kere izlemişizdir... İnsanın kendini izlemesi de fena bişeymiş, ay ben naaaapmışım, ne demişim, neden öle gülmüşüm vs vs vs gibi düşüncelere kapılıyorsunuz....


Ardından bir word dosyası açtım içinde tur programımızın olduğu... Ardından sabah ver elini SAPANCA...Onunla ilgili ayrıntılar bir sonraki yazımda.





Hiç yorum yok: